У Латвії заборонили сім телеканалів RT: вони знаходяться “під одноосібним контролем Кісельова”

01.07.2020 Вимк. від Polyanska
У Латвії заборонили сім телеканалів RT: вони знаходяться “під одноосібним контролем Кісельова”

30.06.2020 15:44

Національна рада з електронних ЗМІ (NEPLP) ухвалила рішення заборонити трансляцію в Латвії семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today. Як пояснює NEPLP, це було зроблено, тому що дані канали “знаходяться під фактичним контролем і одноосібним наглядом” російського пропагандиста Дмитра Кісельова, який знаходиться під санкціями ЄС.

Йдеться про телеканали “RT”, “RT HD”, “RT Arabic”, “RT Spanish”, “RT Documentary HD”, “RT Documentary”, “RT TV”. Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими каналами, російської пропаганди в країнах Заходу.

“Отримані нами докази дуже серйозні, і ми закличемо регулятори всіх держав ЄС наслідувати наш приклад і заборонити RT на своїй території. Для таких програм немає місця ні в Латвії, ні в Євросоюзі”, – зазначив голова NPLP Івар Аболіньш.

джерело